sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

48.

TUUT anteeksi jos häiritsen
soitan siitä päästä
jonka lainasin takahuoneestanne
outoa, kyllä minä nyt vain
lainasin teiltä sellaisen
miten vain, miten vain mutta
se siis seuraa minua kaikkialle
kyllä, kaikkialle
en tiedä miten kertoa sille
että jatkuva askelissani kieriminen
on saanut sen kasvot ruhjoutumaan
se luulee olevansa
yhä kansikuvamateriaalia
vaikka on täysin hajalla
en oikein tiedä mitä seuraavaksi
tuonnäköisenä se on hyödytön...
satutteko tietämään
miten pää otetaan hengiltä?
Walking deadissahan ne ampuisivat suoraan aivoihin yhden laukauksen siististi nopeasti suoraan aivoihin
mutta ei sillä ole aivoja
eikä minulla ole asettakaan
on kyse ihmisoikeuksista, ymmärrättehän
arvokas kuolema ettei tarvitse
tuonne sieluntakaisiin metsiin
siellä on pimeääkin
anteeksi, toistatteko
missäkö? pää on täällä
niin, olen kotonani
se on katsellut minua koko tämän ajan
ei hätää
en usko sen ymmärtävän puhetta
niin, se on täällä
peilissäni
kertokaa nyt vain mi-   TUUT
haloo, mihin hävisitte
haloo?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti